Sunday, January 11, 2009

汗!Godlike

Wolf says: wht u doing

Akira says: studying

Wolf says: study lampa study

Akira says: 阿拉告訴我, 只要我努力讀書, 一定可以成為祂的直屬軍隊隊長

Wolf says: lampa直屬軍隊隊長

Akira says: 聖戰!!!

Wolf says: lampa聖戰

Akira says: 低俗的人怎麼能理解我們真主偉大的思維呢? 哎!

Wolf says: 我还ahleh咧!

Akira says: 什么!!!ahleh???!!! ahleh 是邪教教主!

Wolf says: u r 正教?

Akira says: 以我們真神之名行騙

Akira says: 天理不容, 人人得而誅之

Wolf says: 这段必须纪录在案

Akira says: Good!

Akira says: 同樣, 我盼望阿拉真主透過我傳達偉大的訊息給普羅大眾

Akira says: 為了沉淪的世界

Akira says: 為了已經墮落的人們

Akira says: 我願意扛起這個重擔

Akira says: 我的理想誰人知?

Wolf says: cibai, stop it

Akira says: 阿拉真主, 原諒無知的俗民吧

Wolf says: … …

No comments:

Post a Comment